گروه تجاري سافیلو به ایران آمد

هنرمند چند رسانه‌ای هفته
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۶
مجله شماره ۱۰
خرداد ۱, ۱۳۹۶

سافیلو با مشاركت شركت «نور‌گستران آذين آرين»، جديدترين نمايشگاه محصولات خود در منطقه را در تهران افتتاح كرد.

 ايران دوازدهمین کشور منطقه است که این شرکت، برندهای تجاری خود را در آن ارائه می‌دهد.

مجموعه شركت‌هاي تجاري ايتاليايي سافيلو (Safilo)، سازنده، توليد‌كننده و توزيع‌كننده جهاني انواع لنز‌ها (عدسي) و عينك‌هاي آفتابي، با انعقاد قرارداد توزيع انحصاري با مكسي ويژن (Maxivision)، ورود خود به بازار ايران را اعلام کرد. گروه تجاري سافيلو، در اين زمينه با يكي از معتبر‌‌ترين شركت‌هاي توزيع‌كننده ايران، «نور‌گستران آذين آرين»، همكاري مي‌كند. اين شركت توزيع‌كننده، در سال ۱۳۸۶ فعاليت خود را آغاز كرده است.

ك. كُفيناس، مدير‌عامل اجرايي شركت سافيلو در منطقه خاورميانه، هند و آفريقا و رهبر عملكرد جهاني شركاي انحصاري سافيلو می‌گوید: «جمعيت ۸۰ ميليوني ايران، با درك و تمايل بالا نسبت به مد، بالاخص انواع عينك آفتابي و لنزهاي با‌كيفيت و مرغوب، ايران را تبديل به يكي از مستعد‌ترين بازارهاي مورد‌نظر شركت سافيلو در منطقه كرده است.» وي در ادامه افزود: «باتوجه به تقاضاي بالاي مشتريان ايراني، براي محصولاتي با طراحي‌ به‌روز و كيفيت بالا در ساخت، براين باوريم كه ۵ دسته‌ محصولات ما، شامل برند‌هاي مرغوب، لوكس و به‌روز، Lifestyle، جوان‌پسند و در نهایت برند‌هاي ورزشي، با استقبال بالايي در بازار ايران رو‌به‌رو خواهند شد. با تجربه و اعتباري ۱۰ ساله در اين صنعت،  شركت‌هاي مكسي‌ويژن و نور‌گستران آذين آرين، با برخورداري از زير‌ساخت، منابع و دانش مناسب قادر خواهند بود تا به بهترين نحو، نام تجاري سافيلو را به فروشندگان ايراني معرفي كنند.»

مهدي نصيري، مدير اجرايي شركت نور‌گستران آذين آرين در‌اين‌باره بيان كرد: «همكاري با شركت سافيلو براي ما بسيار افتخارآميز است. لذا، تمام تلاش خود را در راستاي ارائه برند‌هاي مرغوب و پيشرو اين شركت معتبر جهاني در ايران خواهيم داشت. لازم به ذكر است، ۲۰ برند نامي و برتر جهان در نمايشگاه مذكور براي مشتريان ايراني عرضه مي‌شود. با‌توجه به كيفيت بالاي محصولات اين گروه تجاري، مشتريان ايراني اين فرصت را خواهند داشت تا از محصولاتي مطرح در سطح جهاني لذت ببرند. آنچه مشتريان ايراني به دنبال آن هستند، كيفيت بالا در ساخت و طراحي‌ منحصر‌به‌فرد محصولات اين برند مي‌باشد.

كُفيناس در پايان بيان داشت: «با افزايش دو رقمي فروش در منطقه خاورميانه، هند و آفريقا، ۲۰۱۶سالي استثنايي براي شركت سافيلو بوده است. اين موفقيت، مدیون توزیع و تبليغ هدفمند محصولات و نام تجاري سافيلو در سراسر منطقه است.» در ادامه، وی با ابراز امیدواری از آینده همكاري با شركت نور‌گستران آذين اظهار داشت: «مشتاقانه در تلاشيم تا با كمك اين شركت، محصولات باكيفيت خود را به مشتریان ایرانی عرضه کنیم.»

به این ترتیب، علاقه‌مندان می‌توانند از اين پس شاهد ارائه طیف وسیعی از محصولات گروه سافيلو در تهران باشند. همانطور كه گفته شد، محصولات اين نام‌تجاري در ۵ دسته خلاص مي‌شوند.  برند‌هاي مرغوب؛ مانند آتلير (Atelier) با طراحي ايلي صعب (Elie Saab)،  برند‌هاي لوكس و به‌روز مانند، ديور (Dior)، فندي (Fendi)، جيمي تشو (Jimmy Chou)، ژيوانشي (Givenchy)، سلين (Céline)، بوس (BOSS)، مكس مارا (Max Mara)، و محصولات پير كاردين  (Pierre Cardin)،  برند‌هايLifestyle  (محصولاتي طراحي شده براي افرادي با سلايق مشخص) با طراحي كررا (Carrera)، مارك جيكوبز (Marc Jacobs)، جوسي كوتور (Juicy Couture)، فسيل (Fossil)، بابي براون (Bobbi Brown) و كيت اسپيت (Kate Spade)، و در نهايت  محصولات جوان‌پسند كه برند‌هايي مانند پولورويد (Polaroid) و هاويانا (havaianas) را شامل می‌شود. مشتريان در ايران اين امكان را خواهند داشت تا با مراجعه به نمايشگاه محصولات سافيلو، واقع در خيابان سميه در تهران، از تمامي امكانات، خدمات و برند‌هاي اين شركت برخوردار شوند.

لذا، با‌توجه به ميزان اهميت بازار ايران براي شركت سافيلو، به نظر می‌رسد اين همكاري جديد، علاوه‌بر افزايش گستره فعاليت‌هاي اين شركت در منطقه، فصل جديدي را در برنامه استراتژيك سافيلو براي سال ۲۰۲۰ آغاز می‌کند. با احتساب جديد‌ترين نمايشگاه محصولات اين شركت در تهران، در حال حاضر، سافيلو در ۱۲ كشور منطقه فعال است.

حسین عالیان
حسین عالیان
از سال 1381 به عنوان خبرنگار،مجری ،برنامه ساز،کارگردان و مشاور روابط عمومی فعالیت دارم و در لایفوتک قرار است تا فناوری های روز را در سفرهایم با شما به اشتراک بگذارم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *