گفتگوی آن لاین و مستقیم کاربران ایرانی با کارشناسان هوآوی

باز هم نوآوری درسامسونگ
شهریور ۱۱, ۱۳۹۶
سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک وارد بازار شد
شهریور ۱۱, ۱۳۹۶

با توجه به اهمیت شرکت هوآوی به خدمات پس از فروش و جلب رضایت کامل مشتریان ایرانی در هنگام بهره گیری از محصولات این شرکت، هم اکنون امکان ارتباط بدون واسطه از طریق گفتگوی آن لاین (چَت) کاربران ایرانی هوآوی با کارشناسان فنی این شرکت به صورت ۲۴ ساعته در گوشی های خودشان فراهم شده است.

امکان گفتگوی آن لاین (چَت) در گوشی های هوآوی از طریق نرم افزار HiCare که به صورت پیش فرض در همه آنها نصب شده است، در دسترس کلیه کاربران هوآوی قرار دارد. با بهره گیری از امکان گفتگوی آن لاین (چَت) در این نرم افزار، به صورت ۲۴ ساعته، کاربران حتی در ایام تعطیل می توانند با کارشناسان هوآوی به صورت مستقیم و آن لاین به هر دو زبان فارسی و انگلیسی گفتگو داشته باشند.

حمید شاهرخ نیا مدیر ارشد بخش خدمات پس از فروش هوآوی: “ما در هوآوی علاوه بر مرکز تماس تلفنی، تسهیلات جدیدی برای چَت آن لاین با کاربرانمان در نظر گرفته ایم تا آنها بتوانند به صورت بدون واسطه به خدمات مورد نیاز محصولات خود دسترسی داشته باشند. همچنین در این سامانه علاوه بر خدمات و تعمیرات، کارشناسان ما پاسخ گوی هرگونه سوال در ارتباط با محصولات هوآوی قبل از خرید، در حین خرید و پس از خرید خواهند بود.”

حسین عالیان
حسین عالیان
از سال 1381 به عنوان خبرنگار،مجری ،برنامه ساز،کارگردان و مشاور روابط عمومی فعالیت دارم و در لایفوتک قرار است تا فناوری های روز را در سفرهایم با شما به اشتراک بگذارم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *