بلاگ

همراه اول از مشترکین خود عذرخواهی کرد!

در راستای مشتری مداری، همراه اول به تمامی مشترکینی که صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت کرده اند بسته مکالمه یا دیتا هدیه می دهد.

در پی بروز مشکل فنی روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه در سامانه صورتحساب گیری همراه اول که منجر به صدور صورتحساب با مبلغ نادرست برای تعدادی از مشترکان اپراتور اول شده بود، این اپراتور اعلام کرد جهت مشتری مداری و رعایت حقوق مشترکان، برای مشترکانی که صورتحساب خود را پرداخت کرده اند هدیه انتخابی در نظر گرفته است.

به گفته شاهین آرپناهی مدیر کل ارتباطات همراه اول، روز ۳ اردیبهشت ماه در پی بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، صورت حساب برخی از مشترکین افزایش و به دنبال آن خطوط برخی از آنان قطع شد که به دنبال آن و در یک فاصله زمانی کوتاه تمام خطوط مجدد وصل شدند و درگاه های پرداخت نیز که با هدف ممانعت از اضافه پرداخت مشترکین، از جانب همراه اول مسدود شده بودند مجددا در دسترس قرار گرفتند.

اما در همین زمان کوناه برخی از مشترکین خوش حساب همراه اول که تعداد آنان ۱۸۲ هزار ۳۴۰ نفر بوده اقدام به پرداخت قبوض حود کرده اند که اضافه پرداختی آنان در حساب بستانکاری ایشان منظور گردید.

بر همین اساس همراه اول برای آن دسته از مشترکانی که روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه اضافه پرداخت داشته اند جهت دلجویی و کسب رضایت ایشان بسته های هدیه «مکالمه درون شبکه یک روزه» و «۲ گیگابایت اینترنت همراه یک روزه» در نظر گرفته که با عنوان «هدیه سپاس» در اختیار این مشترکان قرار می گیرد.
مشترکان ذیربط می توانند از طریق کد دستوری #۶*۱۰* یکی از دو بسته مذکور را فعال کنند.
گفتنی است همراه اول روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه با ارسال پیامک عذرخواهی اعلام کرده بود بزودی پیامک اصلاحی صورتحساب ارسال می شود.

ای کاش این فرهنگ خوب در تمام سازمان ها و ارگان های خدماتی کشور نهادینه شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

حسین عالیان

از سال 1381 به عنوان خبرنگار،مجری ،برنامه ساز،کارگردان و مشاور روابط عمومی فعالیت دارم . لایفوتک برام حکم فرزندم رو داره و براش هر کاری می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

بستن
بستن